YENİ SEZON ÜRÜNLERİMİZİ KAÇIRMAYIN
YENİ SEZON ÜRÜNLERİMİZİ KAÇIRMAYIN
YENİ SEZON ÜRÜNLERİMİZİ KAÇIRMAYIN

SADYA Official İade ve İptal Politikası


Önceliğimiz, SADYA deneyiminizden tam memnuniyet duymanızdır. Satın aldığınız bir üründen herhangi bir sebeple memnun kalmamanız durumunda, iade ve iptal sürecini sizin için olabildiğince kolaylaştırdık. Öncelikle kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.

 

1. Sipariş İptali

Siparişinizi, henüz kargoya teslim edilmemiş olması koşuluyla iptal edebilirsiniz.

 * İptal İşlemi: Siparişinizi iptal etmek için ‘sadyaofficiall’ İnstagram adresimize sipariş numaranız ile birlikte iptal talebinizi iletmeniz yeterlidir.

 * Geri Ödeme: İptal talebiniz onaylandıktan sonra, ödemiş olduğunuz tutarın tamamı, ödeme yaptığınız yöntemle (kredi kartı, havale/EFT) 3 (üç) iş günü içerisinde tarafınıza iade edilir. Bankanıza bağlı olarak, iadenin hesabınıza veya kartınıza yansıması birkaç gün sürebilir.


2. İade Süreci ve Cayma Hakkı

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca, ürünlerinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkınızı kullanarak iade edebilirsiniz.

İade Koşulları:

İade edeceğiniz ürünlerin aşağıdaki koşullara uyması gerekmektedir:

 * Ürün kullanılmamış, yıkanmamış, tadilat görmemiş ve herhangi bir şekilde zarar görmemiş olmalıdır.

 * Ürünün tüm orijinal etiketleri ve varsa koruyucu bantları üzerinde olmalıdır.

 * Ürün, tarafınıza gönderilen orijinal paketi ile birlikte eksiksiz olarak iade edilmelidir.

 * Hijyenik nedenlerden dolayı, bu kapsama giren ürünlerde (varsa) özel koruma ambalajının açılmamış olması gerekmektedir.

İade İşlemi Nasıl Yapılır?

 * Talep Oluşturma: İade etmek istediğiniz ürünler için ‘sadyaofficiall’ İnstagram adresine sipariş numaranızı ve iade etmek istediğiniz ürünlerin bilgisini içeren mesaj gönderin.

 * Kargo Kodu Alma: Talebiniz üzerine size anlaşmalı kargo şirketimiz olan [PTT Kargo, Aras Kargo, Yurtiçi Kargo, MNG Kargo] için geçerli bir iade kargo kodu ileteceğiz.

 * Paketleme ve Gönderme: Ürünü, orijinal ambalajına koyarak güvenli bir şekilde paketleyin. Paketinizi size iletilen iade kargo kodu ile en yakın Anlaşmalı Kargo şubesine teslim ediniz.

Önemli Not: Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir. İadelerinizi mutlaka bizim size sağladığımız anlaşmalı kargo kodu ile göndermeniz gerekmektedir.


3. Geri Ödeme Süreci

 * İade ettiğiniz ürünler depomuza ulaştıktan sonra, uzman ekibimiz tarafından iade koşullarına uygunluğu kontrol edilir.

 * İadesi onaylanan ürünlerin ücret iadesi, ürünlerin bize ulaşmasını takiben yasal süre olan 10 (on) gün içerisinde, siparişinizde kullandığınız ödeme yöntemiyle gerçekleştirilir.



4. Kusurlu veya Yanlış Ürün Gönderimi

Siparişinizde bizden kaynaklanan bir hata (kusurlu, defolu veya yanlış ürün) olduğunu düşünüyorsanız, lütfen ürünü teslim aldıktan sonra en kısa sürede ‘sadyaofficiall’ instagram adresi üzerinden bizimle iletişime geçin. Bu durumda, iade kargo ücreti tamamen tarafımıza ait olacak ve talebinize göre ürünün değişimi veya ücret iadesi en hızlı şekilde sağlanacaktır.

Bu politika ile ilgili her türlü sorunuz için bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.



SADYA Official Ekibi